Tailerra: Marketing datuak bistaratu erabaki prozesua optimizatzeko.
11 March, 2019Jardunaldia: Pertsonen eta gauzen identitate digitala, eIDASen arabera.
12 March, 2019Tailerra: MailChimp aurreratua; datu-baseak eta formularioak.
Aurkezpena
MailChimp enpresa-eremuan oso ezarrita dagoen email marketineko plataforma bat da, eta gaitasun handia du bidalitako kanpainei buruzko emaitzak aztertzeko, baita gure datu-baseko erabiltzaileak kudeatzeko erreminta eta utilitate anitz ere.
Tailer honen bidez, datu-baseen kudeaketa aurreratuan, lortutako emaitzen azterketan, remarketineko ekintzetan, erabiltzailearen esperientzia pertsonalizatzean eta aplikazioaren datu-basean zuzenean erabiltzaileak lortzeko erremintetan sakondu nahi dugu.
Betekizunak
MailChimp-eko kontua funtzionatzen izatea eta aldez aurretik kanpainak osatzeari eta bidaltzeari buruz zerbait jakitea gomendatzen dizuegu.
Helburuak
- Egindako bidalketen emaitzei buruzko txostenak aztertzeko teknikak menperatzea erabakiak hartzeko gaitasuna edukitzearren.
- Taldeen eta segmentuen bidezko datu-base aurreratuen kudeaketa ezagutzea eta aurreko kanpainetako emaitzak erabiltzea.
- Izena emateko formularioak pertsonalizatzen, datu-baseak eguneratzen, harpidetzak eguneratzen etab. ikastea.
Ikastaroaren helburuak praktikaren bidez lortuko dira. Sarrera teorikoaren ostean, zenbait ezagutza aplikatuko dira, eta zenbait adibide praktikoren bidez barneratuko ditugu edukiak; adibideak zuzenean ordenagailuan egingo ditugu.
Norentzat
MailChimp erreminten erabileran eta emaitzen txostenen erabilgarritasunean, datu-baseen kudeaketan eta informazioa lortzeko galdeketen kudeaketan sakontzeko beharra duten sektore guztietako profesionalentzat.
Egitaraua
- Datuen kudeaketa.
- Zerrenda bakarrerantz: taldeak.
- Zenbait zerrendaren bidez arazoak konpondu.
- Zerrendak fusionatzea.
- Bidalketak segmentatzea.
- Bajak kudeatzea eta aztertzea.
- Erreboteak eta arrazoiak kudeatzea.
- Erantzunen azterketa zehatza.
- Erantzunak eta helburuak bete izana.
- Erabiltzaileen araberako jarraipena.
- Datuak geroko kanpainetarako ustiatzea.
- Remarketin.
- Datu-baseen formularioak.
- Itzulpena.
- Datuak biltzeko formularioak diseinatzea.
- Datu eguneratzeko formularioa.
- Bajen formularioa.
- Opt-in bikoitza.
- Gainontzeko formularioak.
- SPAM ekiditea.
- Google Analytics integratzea.
- Sare sozialetan integratzea: MailChimp Social Cards