Tailerra: MailChimp aurreratua; datu-baseak eta formularioak.

Tailerra: Marketing datuak bistaratu erabaki prozesua optimizatzeko.
11 March, 2019
Jardunaldia: Pertsonen eta gauzen identitate digitala, eIDASen arabera.
12 March, 2019

Tailerra: MailChimp aurreratua; datu-baseak eta formularioak.

  • Lekua Garaia Parke Teknologikoa
  • Antolatzailea Garaia Enpresa Digitala
  • Data 2019/12/03
  • Ordua 09:00 - 13:00 tara
  • Prezioa 30 €
Aurkezpena

MailChimp enpresa-eremuan oso ezarrita dagoen email marketineko plataforma bat da, eta gaitasun handia du bidalitako kanpainei buruzko emaitzak aztertzeko, baita gure datu-baseko erabiltzaileak kudeatzeko erreminta eta utilitate anitz ere.

 Tailer honen bidez, datu-baseen kudeaketa aurreratuan, lortutako emaitzen azterketan, remarketineko ekintzetan, erabiltzailearen esperientzia pertsonalizatzean eta aplikazioaren datu-basean zuzenean erabiltzaileak lortzeko erremintetan sakondu nahi dugu. 

Betekizunak

MailChimp-eko kontua funtzionatzen izatea eta aldez aurretik kanpainak osatzeari eta bidaltzeari buruz zerbait jakitea gomendatzen dizuegu. 

Helburuak  
  • Egindako bidalketen emaitzei buruzko txostenak aztertzeko teknikak menperatzea erabakiak hartzeko gaitasuna edukitzearren. 
  • Taldeen eta segmentuen bidezko datu-base aurreratuen kudeaketa ezagutzea eta aurreko kanpainetako emaitzak erabiltzea. 
  • Izena emateko formularioak pertsonalizatzen, datu-baseak eguneratzen, harpidetzak eguneratzen etab. ikastea.

Ikastaroaren helburuak praktikaren bidez lortuko dira. Sarrera teorikoaren ostean, zenbait ezagutza aplikatuko dira, eta zenbait adibide praktikoren bidez barneratuko ditugu edukiak; adibideak zuzenean ordenagailuan egingo ditugu.

Norentzat

MailChimp erreminten erabileran eta emaitzen txostenen erabilgarritasunean, datu-baseen kudeaketan eta informazioa lortzeko galdeketen kudeaketan sakontzeko beharra duten sektore guztietako profesionalentzat.

Egitaraua  

  • Datuen kudeaketa.
  • Zerrenda bakarrerantz: taldeak.
  • Zenbait zerrendaren bidez arazoak konpondu.
  • Zerrendak fusionatzea.
  • Bidalketak segmentatzea.
  • Bajak kudeatzea eta aztertzea.
  • Erreboteak eta arrazoiak kudeatzea.
  • Erantzunen azterketa zehatza.
  • Erantzunak eta helburuak bete izana.
  • Erabiltzaileen araberako jarraipena.
  • Datuak geroko kanpainetarako ustiatzea.
  • Remarketin.
  • Datu-baseen formularioak.
  • Itzulpena.
  • Datuak biltzeko formularioak diseinatzea.
  • Datu eguneratzeko formularioa.
  • Bajen formularioa. 
  • Opt-in bikoitza.
  • Gainontzeko formularioak.
  • SPAM ekiditea.
  • Google Analytics integratzea. 
  • Sare sozialetan integratzea: MailChimp Social Cards