Tailerra: MailChimp aurreratua; datu-baseak eta formularioak.

Tailerra: Marketing datuak bistaratu erabaki prozesua optimizatzeko.
11 March, 2019
Jardunaldia: Pertsonen eta gauzen identitate digitala, eIDASen arabera.
12 March, 2019
Tailerra: Marketing datuak bistaratu erabaki prozesua optimizatzeko.
11 March, 2019
Jardunaldia: Pertsonen eta gauzen identitate digitala, eIDASen arabera.
12 March, 2019

Tailerra: MailChimp aurreratua; datu-baseak eta formularioak.

  • Lekua Garaia Parke Teknologikoa
  • Antolatzailea Garaia Enpresa Digitala
  • Data 2019/12/03
  • Ordua 09:00 - 13:00 tara
  • Prezioa 30 €
Aurkezpena

MailChimp enpresa-eremuan oso ezarrita dagoen email marketineko plataforma bat da, eta gaitasun handia du bidalitako kanpainei buruzko emaitzak aztertzeko, baita gure datu-baseko erabiltzaileak kudeatzeko erreminta eta utilitate anitz ere.

 Tailer honen bidez, datu-baseen kudeaketa aurreratuan, lortutako emaitzen azterketan, remarketineko ekintzetan, erabiltzailearen esperientzia pertsonalizatzean eta aplikazioaren datu-basean zuzenean erabiltzaileak lortzeko erremintetan sakondu nahi dugu. 

Betekizunak

MailChimp-eko kontua funtzionatzen izatea eta aldez aurretik kanpainak osatzeari eta bidaltzeari buruz zerbait jakitea gomendatzen dizuegu. 

Helburuak  
  • Egindako bidalketen emaitzei buruzko txostenak aztertzeko teknikak menperatzea erabakiak hartzeko gaitasuna edukitzearren. 
  • Taldeen eta segmentuen bidezko datu-base aurreratuen kudeaketa ezagutzea eta aurreko kanpainetako emaitzak erabiltzea. 
  • Izena emateko formularioak pertsonalizatzen, datu-baseak eguneratzen, harpidetzak eguneratzen etab. ikastea.

Ikastaroaren helburuak praktikaren bidez lortuko dira. Sarrera teorikoaren ostean, zenbait ezagutza aplikatuko dira, eta zenbait adibide praktikoren bidez barneratuko ditugu edukiak; adibideak zuzenean ordenagailuan egingo ditugu.

Norentzat

MailChimp erreminten erabileran eta emaitzen txostenen erabilgarritasunean, datu-baseen kudeaketan eta informazioa lortzeko galdeketen kudeaketan sakontzeko beharra duten sektore guztietako profesionalentzat.

Egitaraua  

  • Datuen kudeaketa.
  • Zerrenda bakarrerantz: taldeak.
  • Zenbait zerrendaren bidez arazoak konpondu.
  • Zerrendak fusionatzea.
  • Bidalketak segmentatzea.
  • Bajak kudeatzea eta aztertzea.
  • Erreboteak eta arrazoiak kudeatzea.
  • Erantzunen azterketa zehatza.
  • Erantzunak eta helburuak bete izana.
  • Erabiltzaileen araberako jarraipena.
  • Datuak geroko kanpainetarako ustiatzea.
  • Remarketin.
  • Datu-baseen formularioak.
  • Itzulpena.
  • Datuak biltzeko formularioak diseinatzea.
  • Datu eguneratzeko formularioa.
  • Bajen formularioa. 
  • Opt-in bikoitza.
  • Gainontzeko formularioak.
  • SPAM ekiditea.
  • Google Analytics integratzea. 
  • Sare sozialetan integratzea: MailChimp Social Cards
Pribatutasunaren laburpena

Webgune honek cookieak erabiltzen ditu ahalik eta erabiltzaile-esperientziarik onena eskaini ahal izateko. Cookieei buruzko informazioa zure nabigatzailean gordetzen da, eta gure webgunera itzultzen zarenean zeure burua ezagutzeko edo gure ekipoari webguneko zein atal aurkitzen dituzun interesgarrienak eta erabilgarrienak ulertzen laguntzeko funtzioak betetzen ditu.

Gure cookie politikari buruzko informazio gehiago.