Gipuzkoa Talent estrategiaren esparruan, Gipuzkoako Foru Aldundiak (GFA) Garaia Parke Teknologikoarekin batera, jardunaldi bat antolatu du, enpresek bilatzen ari diren talentu hori nola erakarri ahal izateko.
Gipuzkoako Foru
Aldundiak Gipuzkoako enpresetan talentua erakartzeko eta atxikitzeko asmoz martxan
jarritako GIPUZKOA TALENT programaren baitako jardunaldia da. Testuinguru
horretan, lurraldeko enpresekin ezin konta ahala bilera egin ondoren, zenbait
enpresak adierazi zuten talentu profesionalarekin lotutako arazoa konpontzeko
mekanismoak aktibatzeko premia zeukatela.
Ekainaren
18an prestakuntza saio bat egin da, Employer Branding and EPV Pitch izenburupean,
enpresen marka indartu, eta talentua erakartzeko helburuarekin (employer branding izenez da ezagunagoa). Horretarako,
hainbat gai eta kontzeptu landu dira; esaterako, elevator pitch, praktika onak eta txarrak enpresa komunikazioan eta
EPV (Employee Proposition
Value) aurkezpenak.
Garaia
Parke Teknologikoaren instalazioetan egin den prestakuntza saioan zenbait
adituk parte hartu dute: tartean, Mathieu Carenzo IESEko irakasleak eta Marie Eouzan coachak.
Ekimenean parte hartu duten 10 enpresen diskurtsoa ebaluatu dute bi-biek.
Enpresa parte
hartzaileak sektore eta kokagune ugaritakoak dira; batez ere, Debagoienekoak
eta Goierrikoak. Jardunaldian landutako edukiez gainera, gainerako enpresek
talentua erakartzeko baliatutako bestelako estrategia eta errealitate batzuk
ezagutzearen balioa eta garrantzia nabarmendu dute.
Jardunaldia
hurbilekoa izan da, parte hartze eta esperientzia handikoa. Horri esker, parte
hartzaileek euren errealitate berezira egokitutako ezagutzak eta lan aurreratua
eramango dituzte etxera, euren markaren diskurtsoa ardaztu eta indartzeko, eta
hala, talentua erakartzeko. Jardunaldia datozen
asteotan amaituko da, eta enpresa parte hartzaile bakoitzari banakako
jarraipena egingo zaio online, ordura arte egindako lana erabat biribiltzeko.