KREAN-ek irabazi du Madrilgo Conde de Casal garraio-aldatzailearen lehiaketa
KREANek 2021eko uztailaren 5ean sinatu zuen Conde de Casal garraio-aldatzailearen oinarrizko proiektua idazteko eta gauzatzeko kontratua, bai eta ustiapen-zerbitzuaren emakida-kontratu gisa lizitatzeko lotutako dokumentazioa idazteko kontratua ere, Madrilgo Garraioen Eskualdeko Partzuergoak (CRTM) sustatutako lehiaketa irekia irabazi ondoren.
Hiriko garraio publikoko sarerako funtsezko garraio-azpiegitura bat da, 2004-2007 aldiko Madrilgo trukagailuen Planean aurreikusia. Plan horretan oinarrituta, 2004 eta 2013 artean, CRTMk Plaza de Castilla-ko garraio-aldatzaileak eraiki zituen A1eko korridorean, Moncloa A6an, Príncipe Pío A1ean, Plaza Elíptica A42an eta Avenida de América A2an, metroko 6 linea zirkularrarekiko intersekzioan.
Proiektuaren irismena, kontratatutako zerbitzuak, Conde de Casal garraio-aldatzailearen oinarrizko proiektua eta gauzatze-proiektua idaztea barne hartzen du, izen bereko plazan kokatua, Valentziako A3 errepidearen irteeraren azpiko pasabidearen gainean, korridore horretatik Madrilgo Erkidego osorantz lan egiten duten hiriarteko autobusen geltokiak hartzeko, EMTren hiri-lineen geralekuekin (Metroko lineako 6. linearekin, eta 11. linearekin).
Proiektuaren oinarrietan jasotako aurreproiektuak 18.824 m2-ko jarduketa-eremua aurreikusten du, 7.500 m2-ko azalera eraikia eta 19.943.000 €-ko aurrekontua exekuzio materialean. Aldatzaileak 13 dartsena izango ditu hiriarteko 18 lineentzat, 13 hiribarrukoentzat, 6 egungo metro-lineentzat eta 11 proiektuan dauden metroko lineentzat. Egunerokoan 100.000 erabiltzaile aurreikusi dira proiektatutako azpiegitura berri honetan.
Azpiegitura garrantzitsua Madrilen
Hirian funtsezkoa den azpiegitura bat da, garraio publikoaren sareko intermodalitatea hobetzeko eta, beraz, erabiltzailearentzat garraio pribatua baino aukera hobea bezala erabiltzea sustatzeko.
Egiturazko eta eraikuntzako erronka da; izan ere, Conde de Casal-eko biribilgunearen azpiko pasabidearen gainean dago, eta sarrera-ahoa aldatu beharra dago. Gainera, zati batean, metroaren 11. lineako geltoki berriaren gainean bermatu behar da. Geltoki horrekin konektatu behar da, eta sarbide, irteera, zirkulazio eta geldialdi-erreiak estali behar dira, piloteen gainean zimentatutako 36 metroko argi-zertxen bidez.
Jarduerak eragin handia du hiri-zerbitzuetan, bai eta Madrilgo sarbideko trafikoan ere, hain zuzen ere Valentziako errepidean.
Instalazioei dagokienez, kontsumo ia nuluko eraikin bat bermatu beharko da, eta bezeroarentzat lehentasunezkoa izango da energetikoki eraginkorra den eraikin publiko gisa ereduzko funtzioa betetzea, energia berriztagarriak eta sistema pasiboak erabiliz.
Halaber, erronka arkitektoniko bat da, hiri-azpiegitura paisaia mailan integratzea bilatzen duena, erabiltzailearentzako kalitatez, erosotasunez eta segurtasunez egindako garraio-aldaketak ahalik eta ondoen konpontzeko, hiriko elkargune gisa erabil dadin.
Beraz, hori garatzeko, Krean Arkitektura, Hiria eta Lurraldea, Instalazioak, Egiturak, Geoteknia eta Klimate-ko diziplina anitzeko taldea dugu. Horrez gain, kanpoko kolaboratzaileak ditugu, hala nola Ambiogal, lurpeko azpiegituretan adituak Madrilen, RKL telekomunikazioetan aditua eta Inestra, ustiapen-ereduetan aditua.
Webgune honek cookieak erabiltzen ditu ahalik eta erabiltzaile-esperientziarik onena eskaini ahal izateko. Cookieei buruzko informazioa zure nabigatzailean gordetzen da, eta gure webgunera itzultzen zarenean zeure burua ezagutzeko edo gure ekipoari webguneko zein atal aurkitzen dituzun interesgarrienak eta erabilgarrienak ulertzen laguntzeko funtzioak betetzen ditu.
Teknikoak, erabiltzaileari bertan dauden aukera edo zerbitzuak erabiltzeko aukera ematen diotenak, hala nola datuen trafikoa eta komunikazioa kontrolatzea, saioa identifikatzea, sarbide mugatuko zatietara sartzea. Horiez gain, hemen sartzen dira editoreak, hala badagokio, editatutako edukia edo iragarkiak erakusteko maiztasuna bezalako irizpideetan oinarrituta sartu dituen publizitate tarteak ahalik eta modu eraginkorrenean kudeatzeko aukera ematen dutenak ere.
Funtzionalak, aldiz, webgune batek dagoeneko sartutako informazioa gordetzeko aukera ematen dutenak (hala nola erabiltzaile izena, hizkuntza edo egungo kokapena), eta erabiltzaileari ezaugarri hobetuak eta pertsonalizatuagoak eskaintzen dizkiotenak.
Si desactivas esta cookie no podremos guardar tus preferencias. Esto significa que cada vez que visites esta web tendrás que activar o desactivar las cookies de nuevo.
Analisi eta publizitatezko cookieak
Analisi cookieak erabiltzaileen portaeraren jarraipena eta azterketa egiteko aukera ematen dutenak dira.
Publizitatezko cookieak, aldiz, publizitate espazioak ahalik eta modurik eraginkorrenean kudeatzeko aukera ematen dutenak dira. Erabiltzaileen portaerari buruzko informazioa biltegiratzen dute, nabigazio ohiturak etengabe behatuta. Horri esker, profil espezifiko bat gara daiteke publizitatea erakusteko.
¡Por favor, activa primero las cookies estrictamente necesarias para que podamos guardar tus preferencias!