Ekitaldia: Produktibitatea eta elkarlana enpresan, Office 365i esker.

Enplegu Azoka: Talentuek eta aukerek bat egingo dute.
1 January, 2020
Tailerra: Mehatxuak atzeman eta ehizatzea (Threat detection)
1 January, 2020

Ekitaldia: Produktibitatea eta elkarlana enpresan, Office 365i esker.

  • Lekua Garaia Parke Teknologikoa
  • Antolatzailea Garaia Enpresa Digitala
  • Data 2020/02/05
  • Ordua 09:30 - 13:00 tara
  • Prezioa Doakoa
Aurkezpena

Duela ia hogeita hamar urte, 1990. urtean, lehenengo bertsioa atera zuenetik, Microsoft Office fitxategiak editatzeko, kalkulu-orriak sortzeko edo aurkezpenak egiteko nahiz posta elektronikoa kudeatzeko enpresa askotan erabiltzen den bulegotika suite bat da.Baina azken urteotan, Office-ek bilakaera bat izan du eta aplikazio asko barne hartu ditu. Horietako asko ez dira oso ezagunak. Aldaketa horri esker, salto bat eman du eta suite informatiko bat izatetik produktibitatera eta elkarlanera zuzendutako ekosistema oso bat izatera igaro da.

Jardunaldi honen helburua da Office 365 suiteko aplikazio guztien ikuspegi zabal bat ematea, aplikazio ofimatikoetatik haratago eta talde-lanera zuzendutako aplikazioetan arreta jarriz.

Edukia

Sarrera: inguru digital, kolaboratibo eta produktiboko eta hodeiko lanaren inguruko tendentziak, 365 suitearekin.

Outlook. Partekatutako buzoiak. Bilerak eta ekitaldiak prestatu eta partekatzeko egutegiak, jakinarazpen automatikoekin. Hornitzaileen, bezeroen, taldearen eta abarren informazioa antolatzeko kontaktuak. Laneko agenda pertsonalki kudeatzeko atazak.

To-Do. Atazak kudeatu, kategorien arabera antolatu eta azpi-atazak gehitu. “Nire eguna” funtzioa.

OneDrive. Fitxategiak toki bakarrean eta hodeian gordetzea. Internetera konektatutako edozein gailutatik sartzea. Informazioa partekatzea.

Sway. Dokumentuak, istorioak, aurkezpenak eta txostenak sortu eta partekatzea modu erakargarri eta interaktiboagoan.

Erreminta kolaboratiboak.

  • Taldeak. Office 365en zerbitzu guztiak eskaintzeko pertsona taldeak sortzea. Dokumentazioa, helburuak, atazak, planak, txata, egutegiak…
  • Planner. Planak sortu, atazak antolatu eta esleitu eta garapenaren jarraipena egitea.
  • SharePoint. Edukia, informazioa eta aplikazioak partekatzea taldeko lana, lan korporatiboa eta kanpoko erabiltzaileekin egiten dena indartzeko.
  • Teams. Taldeentzako laneko espazioa, pertsonalizagarria eta txatean oinarritua.
  • Delve. Zure lankideen profilaren edo eduki garrantzitsuen informazioa nahiz lantzen ari diren edukia eskuratzea.
  • Forms. Inkestak, galdetegiak eta zundaketak sortzea berehala, eta emaitzak denbora errealean bistaratzea.

Power erremintak 

  • Power BI. Datuen hainbat jatorrirekin konektatzea, ondorioak atera eta taldearekin partekatzeko asmoz.
  • Flow. Aplikazio, fitxategi eta datuen arteko lan-fluxuak sortu ataza luze edo errepikakorrak automatizatzeko.
  • PowerApps. Mugikorrerako eta webguneetarako aplikazioak sortzea erakundean eskuragarri dauden datuekin.

Stream. Bileretako, aurkezpenetako ikasketa-saioetako eta beste mota batzuetako bideoak partekatzea erakundeko pertsonekin.

Kaizala. Txat aplikazio mugikorra eta segurua.

Bookings. Baliabideen erreserbak kudeatzea.

Itxiera: erremintak integratzea hainbat eredu eta lan-korronterekin.